Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.05.2013 09:54 - Разград и Исперих
Автор: lubara Категория: Туризъм   
Прочетен: 14377 Коментари: 16 Гласове:
25

Последна промяна: 04.05.2013 10:18

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
            Никога не бях ходил в този край. Вчера едни приятели ме заведоха.

image

                                         По пътя - Лудогорието.

image

                                            Разград-главната улица.

image

                                                      Красива сграда.

image

                                            Джамията в центъра на града.

image

                Художествената галерия. Беше затворена, за съжаление. Ако уголемите снимката, ще ме видите и мен.

image

                                 Цетралният площад в Исперих.

image

                                                      Първият!

image

                                              Историята помни.

image

                                       Хан Аспарух - 681 година.

image

                         Широката главна улица, по която няма автомобили.

image

                                                  Фасада и кестени.

image

                                     Забележителностите на града.

image

                        Комплекс Сборяново-около село Свещари.

image

                            Входът на Царската тракийска гробница.

image

                                          Шълто, зелено, кафяво.

image

                    Църквата " Свети пророк Илия" в село Драганово.

image

                    Запалихме по една свещ за здраве и се промушихме под масата с плащеницата.

image

                        Красива къща в селото, малко поизоставена.

image
      
                                         Селото е родно място на поета.

image

                И на свечеряване отново в Търново.
                Честити християнски празници на всички, честит Гергьовден. Бъдете живи, здрави, и колкото се може повече щастливи!








Гласувай:
25



Следващ постинг
Предишен постинг

1. stela50 - Колко са променени тези градове ... Чудесни снимки
04.05.2013 14:18
и приятна разходка. Моите спомени са от студентските години.
А " Жълто, зелено, кафяво" и малко поизоставената красива къща
са просто великолепни ... красиво пролетни ...
Светли празници, lubara !
цитирай
2. lubara - Поздрави, stela50!
04.05.2013 15:47
Тази къща гачи е на Асен Разцветников била, но нямах време това да проверя.
Светли празници и на теб!
цитирай
3. pvdaskalov - Е, приятелю!
04.05.2013 18:59
Така е, като не ме викаш да помагам. Не си бил в римския град Абритус, при Пеницилиновия завод в Разград. Не си снимал хотела, който е интересен, много интересен външно.
Изглежда не си влязъл и в гробницата при с. Свещари. Аз скоро ще пускам постинг за нея.
Не сте слезли и долу, под хижа "Ахинора", да видите Демир баба теке, построено върху култово място (скали) от тракийската епоха.
И все пак, блазе ти!
Светли Великденски празници!
цитирай
4. lubara - Поздрави, pvdaskalov!
04.05.2013 19:40
В гробницата влезе само жена ми. Билетът от десет лева ми се видя множко за моите възможности. А Демир баба теке беше окупиран от привърженици на ДПС, Лош ден случихме, бяхме на стотина метра от пътеката, която води до манастира. Отказахме се.
Нямахме време нито за " Ахинора", нито за римския град Абритус.
Но се поразходихме и някой ден, отново...
цитирай
5. pvdaskalov - Изненадан съм...
04.05.2013 23:08
Изненадан и ядосан съм и то не на шега. 10 лева за билет! Това е обирджийство. И го казвам съвсем отговорно, защото аз съм един от малцината, който денонощно беше там на поста си. Да, разкопките струваха пари, железобетонните покрития, отляти отвън и придвижени по релсов път над гробницата - също. Климатици, консервация, реставрация... Но откъде се взеха тези средства? Не са ли те от нашия джоб? И какви пенсии дадоха на нас, ветераните. Че то, ако аз отида там, и се направят, че не са чували за мен и не ме пуснат, как ще дам 5 процента от пенсията си, за да видя кариатидите, които ми пълнеха очите с години. Или да премеря нещо, ако разбера, че съм го пропуснал... Извинявай, Любара, за леко закачливия тон, че не си влезнал да разгледаш! Ако 5 евро за един чужденец са едно кафе, то тази сума е храната на двама души за един ден. Като прибавим и факта, че за да се отиде на гърба на географията трябват също средства, то се оказва, че геноцидът е и в областта на културата...
цитирай
6. lubara - Поздрави, pvdaskalov!
05.05.2013 08:21
Петре, трябваше да ти кажа, че за ученици и пенсионери билетът струваше пет лева. Но защо да мамим на дребно, аз развеселих двете служителки с въпроса, има ли билети за кандидат-пенсионери. Защото ние с жена ми сме такива, след три години и половина, живот и здраве, и ако не се пръкне някое ново Дянковче...
Да ти разкажа друга случка. Преди близо десетина години отидохме четирима до Голямата Косматка. Платихме вход общо 32 лева. Но тогава си казах, нека има парички за изграждането на този паметник от древността, който в момента се възстановяваше. А може да се помисли и за някакви групови намаления, все пак бяхме четирима души.
Честито Възкресение ! Бъди здрав!
цитирай
7. mamas - Христос воскресе!
05.05.2013 10:23
Приятно ми беше да се поразходя с теб, Любо. Поздрави!
цитирай
8. lubara - Поздрави, mamas!
05.05.2013 11:06
Воистина воскресе!
цитирай
9. ckarlet - Цветница, Великден, Гергьов ден - ...
06.05.2013 14:44
Цветница, Великден, Гергьов ден - много и все хубави празници, Lubara! А ти продължавай да ни показваш и радваш с твоите разходки!
Светли и благословени християнски празници и за теб и твоето семейство!
цитирай
10. lubara - Поздрави, ckarlet!
06.05.2013 15:01
Да са пълни със здраве и благоденствие дните на теб и твоето семейство!
цитирай
11. tikoev - Aaaa, видях те в отражението на в...
06.05.2013 19:41
Aaaa, видях те в отражението на вратата...Поздрави за това,че ни разведе и нас! :)
цитирай
12. lubara - Поздрави, tikoev!
06.05.2013 22:33
Малко в поза разкрачен стоеж, нали!
цитирай
13. toninabog - Поздрави!
07.05.2013 17:01
Чудесна разходка! Честити празници и много късмет!
цитирай
14. lubara - Поздрави, toninabog!
07.05.2013 18:00
Честити и на теб, живот и здраве ти желая!
цитирай
15. anwel - И аз не съм ходил, не съм пътувал из този край.
07.05.2013 23:34
Така че добре са направили твоите приятели, че са те взели с тях, защото нямаше как сега малко "готовански" да видя и понауча нещо за местата, които си посетил. Да са живи и здрави приятелите!
цитирай
16. lubara - Поздрави, Андрей!
08.05.2013 08:28
Всъщност първи братовчед на жена ми е женен за исперихченка. Те си ходят често натам. Така, че може отново да ни заведат някой ден.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lubara
Категория: Изкуство
Прочетен: 4575667
Постинги: 689
Коментари: 9099
Гласове: 19614
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031