Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.12.2011 11:48 - ТАЙНИЯТ ПЛАН ДРЕВЕН ЕГИПЕТ ПАРИЖ ПИСМО 9 HOLY TRINITY
Автор: jedidiah Категория: История   
Прочетен: 3881 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 04.05.2012 09:50


 ПИСМО ДЕВЕТО  


            
HOLY TRINITY 

„СВЕТА ТРОИЦА“       

 

           

За някои обекти ще дам кратки данни, които според мен са интересни за мястото, въз основа на моите наблюдения. Присъствие на Изида, Хор и Озирис, недвусмислена принадлежност на храма към вероятния генезис на идеята за завладяването на света, формулирана като НОВ СВЕТОВЕН РЕД, възникнала според мен в древен Египет, доста преди евреите да я приемат и за своя функция като избран от бога народ или по-простичко казано, избрани от посветена група и конкретен НИСУ – фараон . Това концептуално предположение е подкрепено от надписа „Новус ордо секулорум“ - NOVUS ORDO SECLORUM, намиращ се на един от витражите вдясно, зад статуята на ИЗИДА и Хор и вляво от фреските, изобразяващи Давид и според мен самия Соломон.

 

 

image

 

Същият надпис откриваме в един от основните инструменти за завладяването на света и налагането на НОВИЯ СВЕТОВЕН РЕД, а именно в единия от печатите на Съединените американски щати, отразен и в ЧАСТНАТА СОБСТВЕНОСТ - еднодоларовата банкнота. Там, където според моята теория са вградени като присъствие автентичното изначално възприятие за Света троица– ИЗИДА, ОЗИРИС и ХОР.

 

image

 

Сигурно бихте определили като странно присъствието на абсолютно идентични надписи на витража в храма „Света троица“ в Париж и върху печата на Съединените американски щати? Трябва да кажем, че това в никакъв случай не може да се отдава на случайни съвпадения, защото усвоеното и развито познание никога не се изгражда и вгражда на случайни принципи. Даже напротив, използването на познанието е задължително и не подлежащо на корекции, забележете от над 5400 години насам. Посветените не биха си позволили да го интерпретират и видоизменят, а един път усвоено, то може само да се прилага. При този храм имаме изключително точно прилагане на познанието, без отклонения и перфектно вграждане, оставящо го далече от непосветения поглед и ум. Този храм е важна част, от цялостния замисъл, залегнал в плана на Париж.

Самият ХОР  присъства под формата на агнец под самата статуя. Прикриването на образа на сина е умело и неподготвеният поглед въобще няма да го отличи, защото ухото на агнето е клюна на сокола, окото си е око и на Хор и на агнето. ХОР тледа напред, а агнето назад.

 

image

 

Освободете съзнанието си от това, което искат от вас да видите в изображението. Вгледайте  се внимателно и вижте това, което в действителност е вложено в образа. Абстрахирайте се от устата и ноздрата на агънцето, ако не можете, просто ги закрийте с края на един от пръстите си. Фокусирайте своя поглед върху окото и „ухото“ на изображението и превърнете-възприемете в мислите си „ухото“ като клюн на птица-сокол и пред очите ви ще се разкрие самият ХОР - соколът със своето гордо излъчване. Още повече не е нормално при едно агънце движещо се напред, главата да е обърната назад. Принадлежността се допълва и от седемте орнамента под агнеца, които показват пряката връзка, основата в основата на композицията, а именно връзката с ИЗИДА и числовия и израз – седмицата. Тези орнаменти, както сами ще се убедите от следващата снимка, поразително приличат на орнамента над главата на ИЗИДА, показана  долу.

 

 

 

image

 

 

Короната над главата на ИЗИДА е естествен неин отличителен атрибут. На следващата снимка виждаме под „агнеца“- „символичното дете“, седемте орнамента. Цифрата, вградена в броя на орнаментите, ни насочва към ИЗИДА, но вида на крайните два орнамента, които изобразяват диск между „символичен полукръг“ които, стилизирани, са точно отражение на  фигурите, обхващащи диска над главата на богинята и са точна препратка към ИЗИДА. Във връзка със споменаването по-горе на фразата „символичното дете“ ще си позволя една допълнителна интерпретация. ИЗИДА в подобна поза, държаща в скута си дете, според мен би могла освен да се отъждествява с майка на ХОР, да се отъждестви и с майка на човечеството като цяло. Седящото и в скута дете би могло да бъде сумарен образ на цялото човечество под визията на дете, защото както знаем в космически аспект ние, човеците като общо сумарно времево съществувание сме направо деца в сравнение със възрастта на вселената. Съпоставимостта на образа на човека-дете – човечество в скута на ИЗИДА ни осигурява важна роля в космогоничен план. Освен това прераждането на ОЗИРИС в ХОР би означавало, че всеки един от нас при определени условия по отношение на правилно насочване на мисълта в духовно-религиозен план и правилно взаимодействие с окръжаващата ни среда, би могъл да се прероди в символичния ХОР – ОЗИРИС. Това означава, че ТОЙ, създателят присъства във всеки от нас, но това само по себе си не е достатъчно да се превърнем в НЕГО. По всяка вероятност в процеса на живота индивидът трябва да отключи в себе си определени състояния и да върви по единствения правилен път, който води към НЕГО. Едва при тези обстоятелства пред прага и в смъртта си тялото му трябва да се окаже на правилното място за отправяне на душата му под въздействието на ИЗИДА. Само при реализацията на този завършен процес можем да разчитаме, че душата ни е оценена и поема по правилният път и е предадена на правилните божествени сили и ще се окаже на правилното място.. В противен случай всичките ни усилия отиват напразно. Но да се върнем към символите в църквата.

image

Кръстът, който преминава частично зад тялото на „агнето – сокол“ е под ъгъл около 45 градуса, което е ненужно според мен освен, ако не изписва буквата „Х“  НА ГРЪЦКИ ЕЗИК, която е първата буква от името на ХОР. Защо гръцката буква Х, защото посветените много добре знаят пътя на змията и нейните първи движения, а именно древна Елада – ГЪРЦИЯ, която даже в определен момент е владяла Египет. Този период е използван и за „градивна“, според мен абсолютно ненужна според праволинейната мисъл подмяна на почти всички оригинални египетски наименования. Това е просто ОПИТ ЗА СКРИВАНЕ НА ПОЗНАНИЕТО В НЕГОВИЯ АВТЕНТИЧЕН ВИД И ЗВУЧЕНЕ. Този акт може да бъде тълкуван многозначно и за него може да се напише отделна книга.

Точно над този комплекс от статуята, агнеца и надписа на витража е полу-куполът, от чийто център излизат седем полу-арки, т.наречени лъчи, седемте лъча на звездата на
Изида.

image

 image

 

И въобще този втори олтар е изцяло под знака на автентичната древна и основополагаща Света троица – Изида, Озирис и Хор. На един стенопис има показан сюжет, младеж вляво и мъж вдясно подържат нещо във въздуха, от което излизат седем лъча – принадлежност към Изида. Зад дясната фигура има надпис „CONVERSIO“ – конверсия, което спокойно можем да причислим към преобразуването – път на ПРЕРАЖДАНЕТО  – обожествяването на Озирис. Това според мен е модел на светата троица Х-И-О.

 Малко вдясно под един стенопис в тази църква присъства скулптора на свети Йоан КРЪСТИТЕЛ.

При „втория“ олтар на два съседни стенописа имаме присъствие на Давид и младеж с две лица едно над друго. Давид като присъствие е неоспорим, но младежът е наречен под надписа Даниел. Символичното  разположение на дясната му ръка върху муцуната на притворил очи лъв може да го определи като самия син на Давид, а именно цар Соломон. Наличието на двете лица може да символизира двете лица на Соломон, едното когато е бил в правия богоугоден път и второто е след построяването на храма и поемането му по небогоугодния път. Погледът и лицето са вдигнати нагоре като признание и почит към този, който го е посочил за негов син – самия БОГ. Лявата му ръка е поставена на гърдите му до сърцето и се виждат четири от пръстите, от другата ръка върху лъва се виждат три от пръстите и символичното число от сбора на видимите пръсти по стенописа е седем, в почит и уважение към ИЗИДА. Този католически  храм спокойно може да се нарече храм на Изида, Хор и Озирис, в почит на свети Йоан – главата, отделена от тялото, свети Бернар, под чиято благословия се ситуира орденът на рицарите тамплиери.  Съдържанието на старата египетска троица, интерпретирана в съвременен вариант и пречупена през времевите интерпретации в различните писания. Лично аз не зная кога точно са творени писанията от Стария завет, но съм убеден, че основната функция на тези писмени източници целят изместване на центъра от Египет към нещо друго и в никакъв случай автентично. Бавно и методично според Соломоновия план или плана, доразвит по негово време, се преписва и частично видоизменя – адаптира египетската космогония като друга, „по-нова и по-автентична“. Това не бих го нарекъл с лоши епитети, дори го адмирирам, защото ако не беше този труд, положен от част от човешкия род, кой знае в какво щяхме да вярваме в момента. Друг е въпросът, това в което вярваме в момента въобще съществува ли? Просто сега сигурно е дошло времето и според повелите на Соломон да се отворят очите на хората за правилното тълкувание на определени символи и знаци. Друг е въпросът какво се е случило с еврейския Христос от Новия завет, при който имаме припокриване на първата буква от името му Х с буквата от името на Х - Хор. Той със сигурност няма как да се впише в космогонията на древноегипетските разбирания, ако не е предпоставен като древноегипетския ХОР с частично прехвърляне на действия, характерни за самия ОЗИРИС. Съпоставим е и факта, че Христос, като ХОР е рисуван по иконите да седи в скута на майка си Богородица -  ИЗИДА при древноегипетските статуи и изображения държи сина си ХОР в своя скут. Същата сцена като присъствие виждаме тук в храма „Света троица“. В тези връзки, които създадохме, е добре да направим още едно предположение, което ще се конкурира с другото в тази връзка, направено при разглеждането на символиката, образувана от буквите на СОЛОМОН  S и L. Казахме, че е възможно знакът на долара да е стилизирано изображение на гореописаните букви. В този контекст стилизираното присъствие на Света троица също ще обявим за достоен конкурент относно произхода на знака на долара. SAINT TRINITI, съчетанието на S и T също формира подобна визия. Особеното в случая е, че е по-подкрепено по отношение на моите визии както видяхме по отношение на Света троица, вградена като неоспоримо присъствие в еднодоларовата банкнота.


image

 

Трябва да изкажа и убеждението ми, че въпреки значителните християнски символи почти всички храмове в Париж носят в себе си твърдата връзка с древноегипетската космогония, еврейската и масонската символика, въпреки че са наречени Християнски.

Поради тази причина няма да се спирам на всичко, което видях при посещението ми на определените от мен места.

След прибирането ми от Париж в продължение на няколко дни стоях пред разгърнатата карта на града и се взирах в нея с надеждата за просветление. Просветлението ми дойде съвсем случайно, когато си повтарях думите, които нахлуха в главата ми при арката Дефанс. Каквото е горе на небето такова е и долу на земята, повтарях си и се мъчех да кача неправилната шестолъчна звезда от картата на Париж и на небето. Да я свържа с нещо на небосклона, което да има тази разтеглена форма и този ъгъл на виждане. Не, не и не, просто не се получаваше. В един миг нещо ми подсказа да тръгна по обратния ред, да следя реда на думите. Защо трябваше да качвам нещо от земята на небето, когато думите бяха в недвусмислен порядък, „каквото е горе...“ Ако словоредът беше „каквото е долу такова е и горе“, сигурно първоначалните ми предположения щяха да са верни, но аз не спазвах реда на думите.




Гласувай:
1
0


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

Архив
Календар
«  Декември, 2018  
ПВСЧПСН
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31