Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.05.2010 16:40 - Франсоа Брюн - "Мъртвите ни говорят" (откъси)
Автор: universalnite000 Категория: Други   
Прочетен: 8541 Коментари: 36 Гласове:
16


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

     В тази съзидателна сила на мисълта Морание вижда само илюзия и следователно , в края на краищата – изкушение. И все пак струва ми се това негово отрицателно отношение се дължи отчасти на това, че всъщност нашият несъвършен свят, такъв, какъвто той го вижда, вече му е достатъчен и той не изпитва желание да го напусне !

     “Тази освободена от материята мисъл ни играе твърде лоши шеги. Тя си представя всякакви романи и трагедии. Достатъчно е да си помислим за ядене, за да видим пред нас богата трапеза. Достатъчно е да си помислим за болест, за да изпитаме усещането, че лежим в болнична стая. Всъщност в това няма нищо реално, но мисълта става толкова силна, че създава илюзията. Ето защо много от напусналите земното си тяло описват чудни къщи, дворци и пейзажи.”

     По-нататък ще видим, че тези създания на мисълта не са чак толкова илюзорни. Покойниците могат наистина да ядат и да пият от храните, които си представят. Те наистина живеят в дворците, които си създават. Тези реалности просто съответстват на тялото, което притежават в този момент. Също като козята брадичка и белите дрехи, които Жорж си е създал.

     Жорж Морание се задоволява с нашия свят, усетен в неговата дълбочина, както дори някои медиуми могат да правят това: “Наистина, пейзажите са омайни, но това са вашите пейзажи, над които грее ореолът от техните многоцветни духовни вълни... Нашите тела са изградени от вълни ; вашите, тези на растенията и животните имат светъл ореол, който понякога искри...”

     Същото твърдение се среща и в шестте вече публикувани тома :

     “В невидимото нашата мисъл може да създава форми, които ни изглеждат реални. Именно затова някои от безтелесните описват пейзажи, които смятат, че наистина виждат, просто защото са ги създали в мисълта си. Това са живи образи без обективна реалност. Те не са част от нашия свят, а нереални създания на мисълта на тези безтелесни, зле запознати с отвъдното.”

     В хода на проучването на следващите етапи ние добре ще видим, че тези творения на мисълта са напълно реални, реални за всеки един от онези, които ги създават. Именно в това се заключава великият закон на духовното развитие. Струва ми се, че нито Жорж Морание, нито всички онези, които живеят в ареал с него не са успели да разберат именно това. Те са много далеч от близкото завършване на своето духовно развитие, въпреки онова, което си мислят. Те смятат, че са в петата сфера на системата, която са си измислили, т.е. на предпоследния етап на тази система. Струва ми се, че напротив, те са едва в началото на едно бавно развитие, което дори още не са приели. И обратното, смятам, че един ден те ще могат да се развиват, без да трябва да понесат изпитанието на един нов живот на Земята.

     Всеки остава на този първи етап, тоест продължава да живее всред нас толкова дълго, колкото пожелае. Обикновено след известно време той би трябвало да се поблазни да използва по-често съзидателната сила на мисълта за по-важни неща от създаването на хубава брадичка или прекрасни бели дрехи. Това ще бъде началото на неговото развитие. Всеки ще създаде коло себе си света, който е в хармония с онова, което е той самият. Той ще направи това почти неволно, поне докато не се научи да контролира мислите си.

     Робърт Монро, без да е починал, е изпитвал много често това единствено по време на своите ОИТ. Той много прозорливо отбелязва, че при нас действието следва мисълта. Извън физическото тяло това вече не е вярно.

     “Във физическото тяло действието следва мисълта, тук те образуват едно цяло. Няма механично превръщане на мисълта в действие... Мисълта за движението поражда действие.”

     Текстът, който следва, разкрива много неща. Той ни позволява да преразгледаме схващанията си за начините на придвижване в отвъдното, като в същото време ни обяснява какво става на този етап от развитието. Самият автор е подчертал някои думи в него. Става дума за Албер Пошар, който предава на своите холандски приятели едно послание за сестра си :

     “Странно, но не те виждам добре в новия ти апартамент. Когато съм с теб, това става винаги на улица К... Потърсих причината за това и установих, че аз не се премествам, за да бъда с теб, а използвам някаква телепатия, по-дълбока от обикновената. Сякаш ставам едно цяло с твоите чувства и мисли.

     Но за мен твоят образ все още е обкръжен от познатия декор. Така все още аз имам нашата къща на улица К... тук – и в някои моменти тя все още е моето жилище. Защото в моментите на пасивност нашето старо обкръжение автоматично се образува около нас. В това няма нищо странно и това наистина е реално жилище. Тук, където се намирам, ние сме все още толкова близо до Земята, че имаме нужда от обективен свят.

     Ако нашата собствена положителна воля не го създаде и ако нашата любознателност не ни отведе в световете, създадени от други, тогава ние обикновено се връщаме в света, създаден от нашите навици.”

     Нека не се заблуждаваме. Албер Пошар не се връща като призрак на Земята в тази къща. Впрочем, той вероятно би срещнал там други хора, а не сестра си, която вече живее на друго място.

     Но преди да станат готови за един по-духовен свят, много от покойниците първо възпроизвеждат около себе си един свят, подобен на нашия. Първо те пресъздават своята къща, като може би правят и корекции по нея... Нещата се образуват около тях и запазват формата, зададена от мисълта, през цялото време, докато им се отдава някакво значение. Нещата, от които те се откъсват, изгубват формата си и се изличават. В този нов свят всичко онова, което тук ние често сме смятали за “субективно”, става обективно в отвъдното. Нашите чувства, дори повече от нашите разумни мисли непрестанно се обективират. Впрочем , на това се дължи и затруднението да се опишат тези нови светове.

     Пиер Моние (споменах за него в предни откъси) обяснява това на майка си :

     “Аз съм ти говорил много за условията на живот на Небето : те са безкрайни и трудни за описване, тъй като се променят за всеки дух. Заниманията ни (както развлечението, така и познанието), нещата, които ни заобикалят, всичко е станало духовно и се премества или преобразява под влиянието на мисълта ни...Именно затова, когато разпитвате приятелите си за нивата, които следват Земята, те понякога ви отговарят по твърде различен начин... ние сме заобиколени от “нереални реалности”, ако мога така да се изразя, които съответстват на нашето ниво на развитие. Духът, достигнал до много високи нива ще има само прекрасни и възвишени мисли, така че всичко, което го заобикаля и което е създадено от излъчванията на духовния му Аз , ще приеме чисти форми, съответстващи на самия него.” ...........




Гласувай:
16



1. анонимен - Sledq poredicata i sravnqam s drugi ...
05.05.2010 17:08
Sledq poredicata i sravnqam s drugi ne6ta koito sam 4el za OIT, osobeno ot Monro, z akoito kazva6 , izliza, 4e misalta ako e trenirana dobre moje mnogo ne6ta i ne samo izvan tqlo .
цитирай
2. universalnite000 - Ре 1
05.05.2010 17:20
ОИТ е действително много интересна област за изследване . В едно няма спор - усетът за свобода и съответната и мисъл-форма е неописуем. Това трябва да се изживее, думите не са толкова добро средство за описание ;)
цитирай
3. galatceq - :) И аз опитвам по време на мои мед...
05.05.2010 17:23
:) И аз опитвам по време на мои медитации силата на мисълта си, но все още не съм доволна от резултатите .
цитирай
4. universalnite000 - Ре 3
05.05.2010 17:27
Защо така си недоволна, какво ти пречи ? Все пак знам, че медитираш от няколко години и би трябвало да си напреднала ;)
цитирай
5. анонимен - an. ot 1
05.05.2010 17:30
6te vi dam edin sait, kadeto pi6e za opitnostta na Monro - http://liternet.bg/publish9/ekacarov/otvyd.htm
i prodaljavaite s otkasite , interesni sa !
цитирай
6. universalnite000 - Ре 5
05.05.2010 17:50
Благодарности за този линк, ще копна част от казаното от дъщерята на Монро , което съвпада с мои виждания :
Л. А. М.: Накратко казано, пътуването извън тялото е опитност, при която човек се усеща напълно отделен от физическото си тяло и е в състояние да наблюдава и възприема заобикалящите го обекти... Разбира се, по специфичен начин: може да минава през стени, може да отиде, където си поиска, да наблюдава тялото си отгоре или отстрани. Част от съзнателните възприятия се запазват, но не напълно. Мнозина, които са изпитали опитност извън тялото, са посещавали и различни от физическата реалност енергийни системи... Подобно нещо се е случило и с баща ми.
цитирай
7. galatceq - Явно имам някъде блокажи, но не знам ...
05.05.2010 17:55
Явно имам някъде блокажи, но не знам още къде точно. Ще продължа с опитите, защото наистина ми е интересно ;)
цитирай
8. universalnite000 - Ре 7
05.05.2010 17:59
Блокажите са досадна работа , особено в днешното ежедневие. Все пак не се отказвай - струва си да опиваш и да изживееш някои неща с ОИТ :)
цитирай
9. galatceq - :) Естествено, няма да се откажа. ...
05.05.2010 18:04
:) Естествено, няма да се откажа. Сега обаче те напускам , имам да напиша нещо за утре ;)
цитирай
10. universalnite000 - Ре 9
05.05.2010 18:29
:) Успех в медитациите и писането !
цитирай
11. podvodni - Интересно, и доста логично! След ...
05.05.2010 20:00
Интересно, и доста логично! След смърта душата кото е прекарала доста време в позната и изграждана среда трябва да отиде на друго място. АЗ шеговито си го наричам място за отчет. Представям си какъв стрес иживява душата, кокато установи (в повечето случаи) че не е или частично изпълнила предрожденният си договор и задачи. Ами стреса от смърта(прехода)? Май множко ще и се събере. Затова логично е тя да минава през едно преходно състояние на виртуална действителност докато най-сетне "вдене" че не е вече в материалната си обвивка.
цитирай
12. universalnite000 - Ре 11
05.05.2010 20:09
Точно така , има преходно състояние, което е по-интересното от мои опитности разбрах, че тези, които "приживе" не са знаели, че има и други реалности , наистина пресъздават познатата им реалност и в астралното пространство. Те не знаят, че вече не са в плътни физически тела, нито че има прераждане ...
цитирай
13. podvodni - Много интересно и странно обсто...
05.05.2010 20:26
Много интересно и странно обстоятелство е, че много хора игнорират или съвсем незнаят силата на мисълта. И въпреки това те я използват. А е казано в една хубава книжка - Внимавай какво си пожелаваш!! Дали ако имаха познанията за тади сила и законите за привличането щяхме да бъдем такива диванета?
цитирай
14. universalnite000 - Ре 13
05.05.2010 20:35
Отговорът е ясен - не. Но нали виждаш как умишлено обществените познания се поддържат на много ниско ниво. Само така хората могат да бъдат направлявани , в това число и след физическия им край !
цитирай
15. podvodni - Добре де, а къде остава желанието за ...
05.05.2010 21:24
Добре де, а къде остава желанието за познание?
цитирай
16. universalnite000 - Въпрос на място ! Виж от примера с ...
05.05.2010 21:28
Въпрос на място ! Виж от примера с Жорж Морание какво се получава - той се задоволява с козята брадичка и хубавите дрехи ... показателни неща !
цитирай
17. razkazvachka - Формите, създавани от мисълта...
05.05.2010 22:05
остават трайни и влияят на околните...
цитирай
18. universalnite000 - Ре 17
05.05.2010 22:09
Разбира се , един от по-лесните примери в това отношение е : отправяме любов към някого и това моментално започва да се отразява на отношението му към нас . И още много в този смисъл . Творецът на всичко е мисълта .
цитирай
19. podvodni - Въпрос на място ! Виж от примера с ...
05.05.2010 22:34
universalnite000 написа:
Въпрос на място ! Виж от примера с Жорж Морание какво се получава - той се задоволява с козята брадичка и хубавите дрехи ... показателни неща !

Това в нашият свят не са познания, а щения. Мисълта ми беше за понанията. Едно е да желаеш нещо без да познаваш механизма на закона на привличането и да го получиш в поседствие. Каква е първата мисъл която минава през главата на човек - Аз съм велик! След това се взимат на сериозно, и започват грозните сцени. Повярвали в своето величие "успелите" създавайки самоизмамно чуство за божественост започват да оказват влиание на околните само за собствена изгода. Обаче тук се задейства закона за резонанса - Каквото повикало - такова се обадило. И след всичкото това следва неизменният въпрос - Господи защо на мен?
Въпросът ми е - Ако имахме познание дали щяхме да минем по този път?
И още - Защо не искаме да имаме тези понания?
Нима сме толкоз изкуфяли мазохисти, че ни харесва да живеем по трудният начин?
цитирай
20. universalnite000 - Ре 19
05.05.2010 22:38
:) Ето една много важна причина за това ниско ниво на познание сега - писах го в пост от миналата година, тук ти копвам част от него :

На Земята й било нужно много време , за да се възстанови от катаклизмите и дори когато физическата повърхност започнала да оздравява, това вече бил един напълно различен свят .
Отишло си било познанието, което изградило Атлантида, защото честотата на съзнанието , до което имали достъп на Земята, била много по-ниска и примитивна, отколкото преди. От гледна точка на вибрацията било да се превъплътиш в меласа . За онези с висока степен на еволюция , които все още работели за възстановяването на планетата, било още по-трудно да дадат израз на своите разбирания, докато били в плътно физическо тяло.
Събитията от края на Атлантида привлекли много същества , които да спомогнат за подготовката на енергийното поле на Земята преди следващото пресичане на фотонния лъч, когато щяло да се върне към първоначалното си еволюционно ниво и отвъд него. Но тази плътна физическа честота , както и други, метафизични , продължавали да се доминират от дисбалансираното съзнание.То намирало израз най-вече чрез отрицателно настроените извънземни. Процесът на ребалансиране се затруднява още повече от бремето и дисхармонията на Земята и от естотите , които я заобикалят. Така се поражда вибрационен натиск и напрежение, които достигат критична точка.
цитирай
21. galatceq - Добре де, а къде остава желанието за ...
06.05.2010 10:04
podvodni написа:
Добре де, а къде остава желанието за познание?

И аз да дам мнение - стремежът към него или е изявен, или го няма . Или плуваш срещу течението ( като се наложи ), или се носиш по него !
цитирай
22. universalnite000 - Ре 21
06.05.2010 10:16
:) Не знам какво ще ти отговори Подводни, но аз съм съгласен с теб .
цитирай
23. podvodni - Вярно е че стремежът към познание, е ...
06.05.2010 11:12
Вярно е че стремежът към познание, е или изявен или го.няма. Но това важи за напреднала възраст - над 20 години. След тази възраст могат нещата да се побърнат, но в повечето случай става болезнено и в продължителен период. А до тогава? Едно дете си изгражда кумири и следва тяхното поведение. Дали кумир ще бъде бащата или майката в голяма степен зависи от пола на детето, и в същата степен от духовната и нравствена сила на родителя. Точно в детските години един родител може да асили или да подтисне стремежите за знание у детето. Защото нашите стремежи за благодентсвие автоматически се прехвърлят върху нашите деца. Родителски разбирания като - "Кой ще ме гледа на старини? , Искам да си подсигуря старините! , Трябва да посигуря живота на детето си!", налагат да вършим непоправимо лоша услуга на нашите деца. Желанието на родителя детето да стане я адвокат, миниджър, банкер, финансист, ПР и други подобни избутва в най- тъмните ъгли на нашта същност призванието да бъдем преди всичко хора и да възпитаваме хора. Материалното благополучие за нашите деца се превръща във фикс идея, замъгляваики нашето съзнание и превръщайки нашите деца от хора в овчедушни роби (погрешно святани за зверове или успели хора). И процеса се предава по таи линия в поколенията. Докато дойде момента когато се появява идънката на рода и обърне статуквото с краката нагоре. Тук трябва да спомена и важното условие за численоста на детето. Космически закон е първото дете да е ученик (чиста неопетнена душа), която тепърва започва да трупа опитности (потдаваща се същевременно на манипулация). Второто дете е духовен партньор на родителите (техен коректив и духовен пазител на първото). Третото дете е духовен учител на всички.
Можете да си дадете сметка защо задкулисието настоява и прави всичко възможно семействата да имат по едно дете.
цитирай
24. universalnite000 - Ре 23
06.05.2010 11:30
;) Интересни разсъждения имаш. Но да не забравянме, че детето си има и духовна възраст, която може да е много по-голяма от тази на биологичните му родители ...
цитирай
25. podvodni - Всеки родител е бил дете! Духовната ...
06.05.2010 11:38
Всеки родител е бил дете! Духовната въраст зависи от неговата поредност в раждането в семейството. Това именно е определено от закона.
цитирай
26. universalnite000 - Всеки родител е бил дете! Духовната ...
06.05.2010 11:40
podvodni написа:
Всеки родител е бил дете! Духовната въраст зависи от неговата поредност в раждането в семейството. Това именно е определено от закона.

Имах нещо друго предвид , от моя си опит . Ето - аз съм първо дете в биологичното семейство, но така и не ги почувствах близки тези хора . Има защо ;) Не трябва да се ограничаваме в тази времева рамка . Нещата са много по-дълбоки и ако се знаеше това - изобщо нямаше да има такива отношения . Дълга тема ....
цитирай
27. podvodni - Твоето семейство е само госотпр...
06.05.2010 11:45
Твоето семейство е само госотприемник. Все пак ти трябва да бъдеш въплатен в тяло, отгледан и защитаван в началото на задачата си. В последно време това е често явление без да се нарушава закона който описах. Ти си дошъл чист защото си извън системата Земя.
цитирай
28. universalnite000 - Ре 27
06.05.2010 11:49
:) Така съм съгласен . Ако знаеш колко съм им обяснявал, че това са само роли, а има нещо много по-голямо, което ни свързва ... Но приемам нещата нормално, това е смисълът на еволюцията и на "реалната илюзия" ;)
цитирай
29. podvodni - Свързва Ви само връзката родител - ...
06.05.2010 11:55
Свързва Ви само връзката родител - дете в материята. Духовно и кармично едва ли има силна връзка. Все пак са само гостоприемници - хотел, заслон по пътя и задачите. При мен е абсолютният случай. Въпреки че обичам свойте родители и се тревожа за тях, аз не съм от това семейство.
цитирай
30. universalnite000 - Ре 29
06.05.2010 11:59
Да, прав си за тази връзка, но аз стигнах още по-далеч - депрограмирах я и в материята ! ;) Защо мислиш се нарекох Нео Нула , а не използвам името, което ме знаят ? ;)
цитирай
31. podvodni - Такива са възможностите в блог. бг.
06.05.2010 12:03
Такива са възможностите в блог.бг.
цитирай
32. universalnite000 - Ре 31
06.05.2010 12:06
:) Не е до възможностите , това ми е предпочитаното Аз, различно от името, с което ме знаят ;) Просто депрограмиране, а не криене ;)
цитирай
33. podvodni - Последното ми беше майтап. Инак си ...
06.05.2010 12:14
Последното ми беше майтап. Инак си абсолютно прав.
цитирай
34. universalnite000 - Ре 33
06.05.2010 12:19
;) Приема се , все пак да уточня за протокола .
цитирай
35. ckarlet - Впечатляващо е една мисъл каква ...
06.05.2010 13:31
Впечатляващо е една мисъл каква енергия може да носи....
Чужда ми е тази материя, но ми е много интересна и с интерес продължавам да следя твоите постинги!
Хубави почивни дни, Universalnite000, и много положителни мисли!!!
цитирай
36. universalnite000 - Ре 35
06.05.2010 16:05
;) Мисълта е в основата на всичко .
Благодаря за пожеланието, нека предстоящите дни бъдат изпълнени с положителност и хармония , ckarlet !
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: universalnite000
Категория: Хоби
Прочетен: 3795676
Постинги: 442
Коментари: 5133
Гласове: 22876
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол
1. Блогът на Галацея
2. Допълващ блог
3. Блогът на един приятел - духовен и изследователски блог
4. Тихи оръжия за безшумни войни
5. Протоколи на Ционските мъдреци
6. За мисловните ограничения
7. Трудно е да бъдеш бог
8. Истината за Световната банка и МВФ
9. Четирите споразумения
10. СПОДЕЛЕНИ ОТКРОВЕНИЯ
11. Нещо от Андромеда
12. Илюзии - Ричард Бах
13. д-р Атанас Гълъбов - Световната конспирация срещу здравето
14. Тайните общества на III Райх.
15. Великата Тайна На Водата
16. Маите
17. ИНКAРНАЦИОННИ НИВА - taidzi
18. За Аркадий и Борис Стругацки
19. Тайните на Матрицата - Дейвид Айк
20. gizamap.com
21. В един есенен ден по шосето ( Павел Вежинов )
22. ДРАГИ УЧЕНИ - galatceq.blog.bg
23. Време за съпротива - Валтер
24. Земята е разумно същество
25. За папа Йоан Павел Първи и Ватиканската мафия
26. Робърт Шекли - "ЦЕНАТА НА ЖИВОТА"
27. astro.com
28. Спокойствието на blogspot :)
29. Хроновизорът и образите от миналото ( Франсоа Брюн )